Norrköping idag

Elliot är på dagis nu sen en timme tillbaka ungefär och jag har gjort mig i ordning för att åka in till Norrköping med svärmor för att hälsa på hos Svea. Ian följer också så klart med in. Tråkigt att Elliot inte kan följa med in idag bara :/ Vill ju ha med båda mina gullsnuttar när jag åker buss. Mest för att Elliot ÄLSKAR att åka buss.

Natten har varit bra. Ian har sovit ganska bra och vaknade bara för att få mat två gånger. Skönt! Kände att jag behövde få sova många timmar i natt. Resan vart lite planerad igår med, men Sandra skall också få vara med och bestämma. Det blir nästa vecka vi skall ses och komma fram till vart, när och hur vi skall åka.

Måste röra mig lite smått nu och möta upp svärmor om en stund. Men kommer hem någon gång sent i eftermiddag. Då får vi hem nya vagnen med! Antar att det blir en promenad ikväll för att testköra den ;P

Hoppas er dag blir fin!


Stolt faster Svea som håller i Elliot när han var liten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0