Massor att göra.

Idag har jag haft massor att göra, även om jag inte har gjort nått speciellt hehe. Nej men har pysslat massor hemma. Diskat, busat med barnen, lagat mat, tvättat av vagnen vi skall sälja, fixat med tvätten och mycket mer. Bara vardagssysslor med andra ord. Nu ikväll har Pelle varit duktig och tagit tvättstugan och jag har varit ute och gått en sväng med Freyda. Perfekt väder för det ikväll. Fint väder med sol men ändå inte för varmt. Tänkte egentligen inte blogga nått nu men det vart så ändå ;P idag gjorde jag lasange till kvällmat och det uppskattades massor av både mannen och Elliot. Då tycker jag att det är roligt :) har även pratat en stund med mamma ikväll och varje gång jag gör det längtar jag så mycket efter henne. Ens mamma är ju alltid ens mamma och jag älskar henne jättemycket! Naj, nu skall jag ta och susse kudden me mine elsklingar, som jag säger med gotländsk dialekt hihi :P fast det låter roligare på riktigt, iaf för fastlännigar. God natt och hoppas ni har fått en bra och mysig fredagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0