Kalas :)

Snart skall vi bege oss hem till Pelles storasyster Anna och fira henne o tvillingsystern Inka som blir 32 år idag. Då vankas det mat och tårtkalas. Farligt för mig som skall gå ner och inte har ätit nått sött på flera dag :P Fast kan ta en liten bit, men då blir det en långpromenad i morgon. Med mitt sockerabstinens är det nästan som en drog, jag måste ha mer och mer. Ni skulle ha sett mig på Willys idag, det krävdes en hel del styrka att inte ta nått sött. Bara om det så är en liten godisbit. Allt är skadligt just nu. Får väl sätta på mig skygglappar nästa gång. Kanske har nått par kvar efter hästen haha ;P Nej då men det är skitjobbigt att gå och vara sugen hela tiden. Men jag var duktig nog och köpte keso och tomater istället. Plus popcorn less fat.

Nej dags att fixa frillan och sätta på sig lite spackel och gå iväg. Ian skall ha mat och Elliot en ny tröja efter att ha ätit massa tomater hehe.

Hur har eran dag varit?

Kommentarer
Postat av: Helena

Kul med kalas så här mitt i veckan. Komma ifrån vardagen lite =)

2011-08-10 @ 21:36:48
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Helena

ja men eller hur. Nästan bättre att gå på kalas då än en helg :). Ja, visst var de tjusiga :).

2011-08-10 @ 21:54:53
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0