Jag känner mig duktig och inspererad!

I morse när jag blev väckt av Elliot så kände jag genast på mig att det skulle bli en bra dag. Jag känner mig väldigt peppad och duktig till allt möjligt plus att vi skall hem till goa vänner ikväll för att grilla och spela kubb gör ju inte saken sämre! Detta är sista helgen jag kan unna mig vad jag vill för att sen köra stenhårt i min kamp om att gå ner i vikt. Så jag skall njuta av den fullt ut. Men men, när vi vaknade och gick upp så kände jag mig ännu väldigt trött så efter frukost så gick jag och Ian in o la oss i sängen igen för att sova ett par timmar till. Sagt och gjort, skönt var det! När vi kom upp igen så lång mina två andra herrar o sov i soffan hihi. Söta var dom :) Då passade jag på o bada Ian i lugn och ro, pyssla om honom lite extra för att sen lägga honom på sitt lektäcka i köket så jag kunde få diska och laga pureér åt honom. Det gick hur bra som helst och gott vart det med :) Nästan så att jag ville äta upp det själv. Ian har inte provsmakat ännu för han vart så trött så han fick bröstet och sen somnade han igen och sover ännu.

Vi har precis ätit lunch och dte vart Elliots favvo idag med. Köttbullar och pasta :) Gott gott. Pelle skall diska nu och sen hoppa in i duschen och göra sig i ordning. Sen är det min tur. Elliot får duscha med pappa sin. Dom stimmar ändå och blöter ner allt, så varför inte göra det tillsammans så slipper man städa två gånger? ;P

Dags att fixa lite till här hemma och packa ner sånt som skall med. Det kommer tyvärr bli dåligt bloggning idag, men jag tror ni klarar er, visst? Ha en kanonfin lördag :)


Som sagt, jag har en del och gå ner igen efter graviditeterna med båda barnen :P


Kommentarer
Postat av: simone

ursöt bild ;)

2011-08-10 @ 11:07:50
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0