Hej igen mitt fina Söderköping


Då var man hemma igen. Resan hem gick lysande och man kunde nog inte ha mer flyt. Trots den långa bilresan hem så höll sig ungarna lugna och lekte massor i bilen hehe. Dom sov en timme med så jag fick lite "egentid" med musik i öronen. Skönt!

Vi har precis ätit mat och vi va lite lata ikväll och beställde hem. Usch orkar ju inte laga mat efter en 6 timmar lång resa direkt. Elliot kollar på "Bä" (Fåret Shaun) och Pelle byter blöja på Ian. Skönt att ha armarna fira och att nån annan också kan ta blöjbytena ibland hehe. Mamma har visserligen hjälpt till en hel del, men ändå. Pappa är ju bäst ;) Freyda kommer hit en sväng ikväll så hon och jag får prata av oss! Har saknat henne massor med.

Pelle skall fixa med ny design ikväll. Vill inte att det skall se ut så här på min blogg. Den har ju verkligen blivit helt knäpp!

Nu skall jag fortsätta mysa med mina fina familj <3 Ha det så gött! Slänger in ett inlägg i morgon med massor av bilder från Gotland :)


Elliot och hans gammelfarmor matar riktiga "bä" ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0