Har ni tänkt på?

Ian sover och jag har pysslat lite här hemma. Och när jag är själv, lyssnar på musik så tänker jag väldigt mycket. Jag har tänkt på just hur mycket just människor kan påverka en och hur man blir den man är just nu. Jag och Freyda satt och pratade om det igår. Och då slog det mig hur jag var innan jag träffade en del personer och hur mycket man går på. Nu tycker jag ändå att vad jag än har gått igenom så är jag tacksam för det, annars hade jag inte hamnat här idag. Vissa saker har varit otroligt tunga och då har jag knappt orkat andas, men på nått sätt så tog jag mig upp på fötter och förändrade mitt liv. Fast det tog ett många år..

Så var glada för allt även om det har varit jobbigt och var tacksamma för det ni har idag :)

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

SV: okej, heter katterna då? :)

2011-08-12 @ 18:08:41
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0