Full rulle, det är livet som en småbarnsfamilj är van vid ;P

Idag då var det fullt ös, medvetslös om vi säger så. Visst nu kanske jag överdriver, men med huvudvärken plus allt som måste göras här hemma och en trotsig tvååring och en mammig bebis så blir det så hehe. Fick sova till 8 idag iaf. Pelle gick upp med Elliot som vaknade klockan 6 redan. Och sen tog vi det mest lugnt på förmiddagen, iaf jag. Svea kom passande till lunch, så hon också fick lite i sig. Sen har vi bara busat med barnen, varit hemma hos barnens farmor och farfar en stund, handlat vid affären med Frey och sen gjort alla dagliga kvällbestyr.

Något vi även har gjort idag är att beställt den nya syskonvagnen! Åh den kommer iaf inom en vecka :D Som jag längtar. Har även fått tag på en mjuklift för en billig penning att ha i Ians sittdel eftersom jag anser att han ännu är alldeles för liten att sitta själv i sittdel. Vi kan iaf minst vänta med det i en månad till! Vi har även lagt ut en av våra sittvagnar på blocket. Varför sitta med 4 vagnar haha? Nä lika bra att skapa lite plats åt vår nya bjässe och tjäna lite pengar :)

Elliot har sovit i en timme nu och Ian skall få sin sista "kvällssnutt" och sen få sova han med :) Jag skall se på Whitechapel på 4:an och äta nektariner. Min huvudvärk vet jag nog varför jag har den. Kanske är det vädret eller tack vare mitt sockerabstinens? Jag har ju slutat äta godis och allt onyttigt för nu skall jag banne mig gå ner i vikt! Har haft sockerfall idag så det stod härliga till. Fick köpa dextrozol(stavas?) och äta två innan jag vart bra igen. Farligt och läskigt när det blir så där. Måste skärpa mig och äta mer pga att jag ammar än. Nej nu blir det soffläge :)

God natt på er och hoppas ni får en bra kväll!


2 av 3 i min fina familj om man inte räknar med katterna ;P <3


Kommentarer
Postat av: Aya badawi- Sweet 18! ♥

Hoppas du haft en fin dag! :)

Godnatt!

2011-08-10 @ 00:24:56
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad var det för fel på vagnen ni redan hade då??

2011-08-10 @ 01:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0