Fredag

Idag blir det en relvativit lugn dag. Vi skall bara tvätta och sen gå upp till Pelles päron som nog vill träffa oss. Ian och jag har sovit några timmar till nu på förmiddagen och det var välbehövligt och väldigt skönt! Blir nog en tripp till affären också. Måste ha hem lite käk. Jag har en idetorka när det gäller mat. Jag är inte sugen på speciellt mycket heller :/ Aja nått skall vi äta till middag idag iaf. Om en timme är det dags för lunch och då blir det gårdagens mat.

Just det ja! Ian har lärt sig att rulla från mage till rygg nu :) Duktiga mammas lilla kille!

Alla mina tankar idag går till morbror Arne som begravs idag <3 Du dog alldeles för tidigt! Du finns i våra hjärtan i all evighet <3 Vila i frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0