Framme :)

Nu är vi inne i Norrköping hos Svea. Jag har kopplat upp mig på deras trådlösa nätverk, så nu kan jag blogga på telefonen :) vi har precis fikat lite. Svea hade bakat rulltårta som var vääääldigt god. Ian ligger på golvet just nu och leker. Smarta jag tog med en liten lekfilt och leksaker till snuttungen :) vi sitter och pratar. Det är rixfm-festivalen ikväll här i Norrköping och jag hade inte brytt mig egentligen men fick veta nyss att Jay Smith skall sjunga ikväll! Han är ju så bra och Ian föddes till hans låt "Like a prayer" :P äsch nog om det, nu skall jag bli social igen! Hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-18 @ 13:37:00
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0