En väldigt trött mamma idag

Ian höll låda resten av natten sen. Så det är inte många timmars sömn man fick. Jag har försökt att sova lite när Ian har sovit idag men det är ändå inte samma sak. Så idag kan jag lova er att inget alls har hänt mer än att jag har diskat och städat badrummet. Det vart en sväng till apoteket med för att köpa hem magdroppar till Ian som antagligen har ont i magen. Elliot har varit på dagis och efter det tog Pelle med honom upp till farmor och farfar en stund. Nu är dom och handlar hem lite till middagen. Jag är så trött idag att jag knappt vet vad jag heter och man känner sig sjuk. Men men, har man barn har man inte tid att vara trött när dom är hemma. Det är full rulle hela tiden så man får gott vänta tills barnen sover för natten innan man själv kan få bli riktigt trött.

Nu ikväll får vi lite oväntat besök av Jesper som kommer hit på middag och fika. Vi skall sätta oss och kolla på hotell och vart vi skall resa någonstans. Det skall bli spännande! Jag hoppas att Ian sover gott i natt så jag är pigg till i morgon. Då kanske jag och Ian skall in till stan för att hälsa på hemma hos Svea :) Och i morgon får vi barnvagnen med! :D Greeeeaat!

Nej jag skall ställa mig och fixa i ordning en äppelpaj lite fort. Har så mycket äpplen att man knappt vet vart man skall göra av allt haha. Det blir inte så mycket bloggning från min sida idag, men jag hoppas att ni förstår. Jag bloggar nog över telefonen sen om jag orkar i så fall. Jag vill mest njuta av mina fina barn och min älskade fästman <3


Vad hade jag gjort utan er? Mina fina älskade små barn <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0