En ny tradition :P

Ja ikväll blir det lite fredagsmys på balkongen med pommes och krov. Elliots favoritmat och när vi äter det så skall vi äta på balkongen tycker han. Vilket vi med tycker är jättemysigt. Så det blir det om 10 min ungefär. Just nu diskar mina herrar, inte Ian så klart. Han sitter här i mitt knä :)

Vi var hos Pelles föräldrar förut och hälsade på. Ozzy vart jätteglad när Elliot kom. Dom två får så fin kontakt och vad dom kan busa med varandra. Men det vart bara ett par timmar där för vi var tvunga o gå hem o laga mat.

Som sagt, snart dags o äta och kl.20 skall jag och Freyda ner till Willys. Ian får följa med och somna i vagnen. Han sover ju i den på kvällarna och sen lägger jag över honom i sängen när vi skall sova. Skönt med lite rutiner!

Nu blir det fredagsmys på högsta nivå! Hoppas ni får en trevlig och rolig fredagskväll :) Var rädda om er där ute!


Kommentarer
Postat av: Amra

Vsg :)

2011-08-05 @ 20:55:52
URL: http://roouubiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0