Den är här, den är här :D

Åh gissa om jag är glad nu! Mer än valigt alltså :P Vagnen har kommit!! Så underbart och så snabbt den kom. Nu skall den visserligen bara komma hem till oss och det fixar snällaste och bästaste Svea o Henrik ;D Detta kommer bli kanoners och jag kan bara se framför mig när den står här hehe. Visst är jag töntig? Som ett barn på julafton, men gud vad jag älskar att få hem nya saker, mest om det är till barnen :)

Pelle har gått iväg på möte och tog Elliot med sig för han var så ledsen när Pelle skulle gå. Nu är det bara jag och Ian hemma. Men han skall sova om en stund och då skall jag försöka få lite mer gjort.

Vad hittar ni på för nått idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0