BVC - min stora lilla kille!

Vi kom nyss hem från BVC med Ian. Det var dags för vaccination igen och för att kolla vikt o längd. Nu är han 66cm lång och väger 8045g! Det börjar bli en stor kille nu. Innan BVC så lämnade vi Elliot på dagis, för nu är det dags igen. Och efter så tog jag en timmes promenad vid kanalen. Jätteskönt att kunna gå med musik i öronen när lillfisen sover i vagnen :) Nu har vi precis ätit lunch och Ian har fått lunchtutte hehe. Vi ligger i sängen just nu. Ian har redan somnat och Sirie ligger på mitt ben och sover. Pelle sitter vid datorn så jag mobilbloggar just nu. Skönt att det fungerar nu! Jaja, nu skall jag med vila och njuta av lugnet.

Kommentarer
Postat av: Aya badawi- Sweet 18! ♥

sv: jodå det har jag tack :D

2011-08-10 @ 14:38:29
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0