Arbetsmyran

Så här på en lördagsmorgon brukar man väl ta det någorlunda lugnt. Men jag lät älsklingen få lite sovmorgon så gick jag upp med barnen, satte på dom nya blöjor, fixade frukost, gjorde gröt till barnen, diskade, satte på kaffe till älsk och putsade fönster! Allt på bara 2 timmar haha. Alla våra blommor fick också en välförtjänt dusch :P och nu ligger jag och Ian i sängen. Ian sover och jag är för pigg för att sova så jag vilar lite bara. Vad skall ni göra idag? Vi har ett strålande väder. Det blir nog att passa på att vara ute en hel del. Skall ner till stan och hämta våra bingolotter som vi har fått gratis, 4 st. Vi brukar aldrig spela annars men i morgon får det bli ett undantag. Vem vet, vi kanske vinner ett par hundra? Vi skall väl också passa på att gå längs kanalen och titta på fåglarna och dom turister som är kvar. Detta kommer bli en mysig dag, det känner jag på mig :)

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Okej, gulligt :) Våran gamla katt som vi hade hemma hos pappa och dem (längesen nu) tror jag var blandning mellan norks skogskatt och bondkatt :) Jättefin!



Min dag igår var bra, din dag då? :)

2011-08-13 @ 10:42:19
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0