Anonymt

Jag gillar verkligen inte att få anonyma kommentarer. Jag tycker att skall man skrivs till mig anonymt så kan man lika gärna låta bli. Men eftersom frågan inte va nå elak eller så, så svarar jag på den här. Frågan va så här: Vad är det för fel på vagnen ni har nu?? Svar: Elliot envisas med att åka vagn igen. Och jag slår alltid in i ståbrädan och det resulterar i irriterad son och mamma. Sen var vi tvugna att skaffa nått till vintern så att båda barnen sitter varmt och bra. Jag kommer vara mycket själv på dagarna eftersom Pelle kommer jobba. Anledningarna är många. Men Ians vagn har vi kvar för att om jag skall gå själv t ex BVC, kan det va skönt att ha nått enkelt att köra :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Brukar läsa din blogg men är lite dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej :)

2011-08-10 @ 07:57:43
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0