2 dagar kvar på ön


Om två dagar åker vi hem och jag har knappt hunnit med att göra det jag vill och alltid brukar göra. Men så kan det va när man har två småbarn och vädret som inte har varit det bästa. Det skall både bli skönt och tråkigt att åka här i från, men gud så jag längtar hem till min egen säng, katterna och hela mitt hem! Och Pelle så klart :)

Idag var det tänkt att vi skulle träffa en kompis men fick ställa in det för hon hade lite krångel idag. Men i morgon skulle vi försöka ses istället. Så dte blir nog att umgås och va lite med Jennie idag. Men det blir senare efter att hon har kommit tillbaka från stranden. Det blir väl så att vi går bort till hennes föräldrar o säger hej :) Och lite lek på lekplatsen. Får ta med lite fika och dricka i kylväskan o ha det mysigt idag.

Men annars blir väl den här dagen ganska lugn. Barnen sover just nu och jag skall fixa till mig lite nu innan ungarna vaknar. Är lite småseg i huvudet idag. Ian höll på och krånglade i natt. Kanske sov lite oroligt?

Vad skall ni göra idag? Vädret är väl antagligen fint hos er med. Passa på och njut medans sommaren är här :) Ha en bra dag alla finingar till läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0