Våren är här!


Fåglarna kvittrar och det har till och med börjat komma knoppar på träden utanför :) Men det bästa av allt så har älskling letat fram min vårjacka i morse. Den är lite liten, men jag kan få på mig den, det enda som inte går är att knäppa den, men men. Kilona måste bort!

Natten har varit så skön och jaghar verkligen fått sova massor! Ian åt bara en gång i natt o Elliot sov hela natten. Ibland kan man få tur hihi. Så jag gick upp lite efter 8 i morse, sa hej då till Elliot som gick till dagis med Pelle och jag åt frukost, har gjort mig i ordning och skall precis klä på Ian kläder o tvätta honom. Sen bär det av till BVC för att väga o mäta :) Efter det så skall jag möta upp Sandra för att gå en promenad. Skall bli härligt! Älskar att umgås med henne.

Jag har lovat mig själv att jag skall blogga mer nu, för äntligen har man fått kläm på vardagarna och kan ägna lite tid åt datorn när lillprinsen sover. Har ni sett förresten att jag har fixat designen nu?

Nej dags att klä på Ian o slänga fram tutten innan man går ;P


Här är jag på våren för 2 år sen, här var jag gravid med Elliot :) Ni behöver dock inte titta på mitt ansikte haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0