Underbara onsdag! :)


Idag har det verkligen en bra dag! Det behövdes efter besök på vårdcentralen igår. Haha min läpp började svullna upp i förrgår och trodde att jag var på väg att få munsår, för det började sticka i den och klia som tusan. Men under natten vart det ännu värre så jag trodde att det va en allergisk reaktion eftersom det har hänt mig många gånger tidigare. MEN det var för 5 år sen sist. Panik fick jag över att se ut som en överkonsument på botox, så jag ringde till sjukvårdsrådgivningen som skickade vidare mig till vårdcentralen. Sagt och gjort, tid fick jag samma dag. Jag hade sällskap av Freyda och hade så klart med mig lille Ian med. Några timmar innan vi skulle dit så började jag få blåsor på läppen och trodde då att jag var på väg att få herpes eller nått. Mycket riktigt, så hade jag fått herpes pga stress :/ Skit också! Jaja, fick också massa allergimedicin. Jaja så det var hela dagen igår, resten av dagen var det typ lugnt. Vi tvättade och jag skrev ett brev(!) till en släkting som inte har någon email.

Idag har vi varit uppe hos barnens farmor och farfar. Även Svea kom efter en stund. Vi var där ett bar tag. Fikade och pratade. Jag var ute med Ozzy också. Lilla knäppa hund! Galen är han nu när han är könsmogen. Sen gick jag, Svea och barnen o fikade på caféet som ligger nära affären. Så det blev lite mellis där innan vi handlade på Willys. Efter det gick vi hem. Jag städade badrummet riktigt noga och lagade därefter mat till alla oss. Henka kom också hit för att äta mat och umgås efter jobbet. Blev stuvade makaroner och kättbullar idag :) Alla åt med god apptit hihi.

Nu återstår det bara mys i sängen hela kvällen. Skall se på One tree hill (det nyaste avsnittet), Greys Anatomy och sen Off the map :) En bra kväll med andra ord. Skall berätta om ett mirakelmedel jag köpte idag! Men det gör jag i morgon för nu skall barnen ha pyjamas och jag skall byta om till myskläder o gosa ner mig i sängen med ett stort glas saft och mina underbara barn <3 :D Medans Pelle är i affären och köper det jag missade förut hihih ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0