Tillbaka :)


Nu är vi fria från magsjukan, har klarat av påsken som har varit helt underbar för övrigt och har haft en helt underbar dag idag!

Elliot somnade tidigt i förmiddags igen så då frågade jag Ida om hon, Johan och barnen ville komma och leka. Vilket dom ville också :) Strax innan dom kom så kom min svärfar hit på oväntat besök. Det gillas alltid! :) När Ida o co kom så blev det en massa lek och runt 1 åt vi lunch allihop. Det var mysigt. Sen bestämde vi oss för att gå ut. På vägen upp till lekplatsen så skulle jag förbi Moa med lite blöjor till hennes lilla Elis som är 1½ vecka. Men istället för att gå till den lekplatsen vi hade tänkt sen, följde vi med Moa och hennes barn ut till deras lekplats och har lekt där hela dagen, fikat och snackat massor! Jättetrevligt!

Nu har vi iaf kommit hem igen. Elliot slocknade nästan dirket vi hade kommit hem så han har gått o lagt sig i sin säng nu och sover. Ian sover han med och jag hoppas han fortsätter med det så jag hinner äta kvällsmat iaf. Jagh ar iaf hunnit diska nu och Pelle är o hämtar mat från pizzerian. Vi kör en slöis idag och orkade inte laga nån mat efter att ha varit ute i solen hela dagen. Freyda kommer hit snart med och för att umgås med oss <3

Ikväll blir det så klart En unge i minuten på tv. Innan det så skall jag vika lite tvätt och sortera tvätten som skall tvättas i morgon.

Hade tänkt lägga in lite kort på datorn, men glömde sladden hemma hos Sandra och Jesper i fredags så ni får ha lite tålamod ett tag till ;P Men bilder kommer hihi! Nej nu matdags för mamma och sen blir det matdags för lillfisen Ian innan pyjamasen åker på.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Kul blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-13 @ 07:53:56
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0