Onsdag


Ian är verkligen inte på humör just nu men sitter i pappas famn. Så får se hur långt jag hinner blogga, tror att han är lite hungrig.

Elliot är på dagis just nu och jag gick upp ur sängen för 40 min sen. Så skönt att få sova ut lite, även om natten har varit helt okej. Var iaf vaken en stund nu i morse för att säga hej då till Elliot.

Annars idag då? Jo, jag skall iaf ta mig ut på en liten promenix ner till affären för självklart så glämde jag ju hälften av det vi skulle ha till middagen idag, igår. Promenader är alltid skönt att ta, även om vädret inte är nå vidare ute. Freyda kommer hit sen för Pelle skall fixa hennes dator :)

Nej, måste klä på mig nu medans Ian är liiiite nöjd iaf. Sen bär det nog av ut i det mysiga vädret ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0