Fredag


En härlig och lugn fredag var det ja? Nja knappast. Vi skall dock bara vara hemma idag men det är lite som skall göras idag.Pelles storasyster Anna och hennes sambo Peter har precis varit här och klippt Pelle så nu ser han vettig ut och fin till dopet i morgon. Har fått en helt ny sambo känns det som, en riktig snygging ;P Elliot skall snart få mellis och efter det skall jag duscha honom o klippa honom så han oxå blir fin i håret tills i morgon. Ian skall få bada han med efter att vi har ätit ikväll. Mina mysungar <3 Och när vet jag inte, men jag måste stryka skjortorna till mina stora pojkar och Ians kläder skall plockas fram. Allt skall hängas upp så det håller sig fint till i morgon :) Mina naglar måste målas, men det gör jag när jag är klar med allt så att dom håller sig till i morgon. Som ni märker så ser jag alltså fram emot dopet jättemycket och det skall bli så kul att få se lilla Elias döpas.

Ikväll skall vi faktiskt bara ta det lugnt. Äta tacos till middag och sen kolla på Talang 2011 med barnen. Elliot tycker det är spännande tills han somnar hehe.

Just det ja, efter helgen så får jag en sladd till kameran så jag äntligen kan lägga ut nya bilder på datorn, bloggen och fb :D Så min förslossningsberättelse lägger jag ut på bloggen när jag har alla bilder på datorn. Hoppas ni tycker det är okej. Jag har dessutom bara slutet kvar att skriva nu på berättelsen hihi.

Nu skall jag göra mellis åt Elliot som sitter i mitt knä o väntar :) Sen blir det massa pyssel o donande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0