Ett väldigt sent inlägg


Har verkligen inte haft tid till att blogga förens nu. Har kanske inte haft så mycket att göra, men Ian är jättemammig idag o vill inte ens sova utan mig. Så idag har man inte fått så mycket gjort. Ida och hennes lilla Elin var här i eftermiddags o pratade. Det har blivit allt mer sällan, men det skall det bli ändring på. Sent på eftermiddagen så skulle Ida hämta Isak på dagis, så då följde jag med med Ian för att ha sällskap till affären o bara få komma ut lite. När jag skulle hjälpa Ida ner med hennes vagn så ramlade jag i trappen på väg upp. Tog emot med den högra armen o hela skiten bara knakade till. Herregud så j*vla ont det gjorde! Har nu en ständig smärta som kommer uppe i axeln, så blir det inte bättre i morgon så blir att söka vård. Men duschade varmt förut, så nu känns det iaf lite bättre.

Kvällen har varit blandat med kaos och så mycket annat. Som föräldrar så kommer jag och Pelle inte alls överens ibland och så var det ikväll. Men som tur va, så satte vi oss ner och pratade ut om det o löste det. SKÖNT!

Nej, nu är jag himlans trött o skall krypa ner i sängen. Om Ian tillåter det vill säga. Förhoppningsvis så somnar han snart. Elliot har iaf varit en ängel idag <3 Visst alla barn har sina bra och dåliga stunder på dagen, men han var så söt o snäll mot Elin o lekte lite med henne. Mitt mammahjärta smällte kan jag lova, plus att Elliot bäddade ner sig själv och Ian i vår säng förut med hans filtar hihi. Mina älskade barn, så mycket som jag älskar dom två <3


En snäll och omtänksam storebror som älskar att pyssla om lillebror <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0