En alldeles underbar dag


Idag har det varit en helt fantastisk underbar dag. Allt har varit så bra. På BVC så gick det hur bra som helst. Och jag hade rätt om Ians vikt, han vägde 5250g och var 55,5cm lång nu. Mammas stora kille nu ju hihi :) Efter BVC så mötte Sandra och Elias upp oss utanför BVC, så gick vi på en lång härlig promenad nere i stan, kanalen och sen upp till Willys o fixområdet för att stanna på fiket som ligger där och tog en mysig fika. Barnen sov hela tiden och var hur snälla som helst.

Jag gick och mötte upp Elliot och Pelle på vägen gem när dom var på väg från dagis. Då bestämde vi oss för att gå upp till Pelles föräldrar direkt och fika, prata och umgås. Ozzy (hunden alltså) har blivit könsmogen och försöker hela tiden att hitta nån att para sig med haha! Blev överfallen direkt när man kom in nästan, men sa då att jag nog inte var rätt för honom och att jag var upptagen *fniss*.

Nej vi var iaf där en bra stund och gick väl hem runt 17-tiden för att laga mat. Freyda kom över på middag och det är alltid lika trevligt och mysigt.

Så nu ikväll har Pelle fåttlite tid framför datorn medans jag har sett på 112-Poliser och sen En unge i minuten. Nu är det dock dags att lägga oss i sängen o hoppas på att få en god natts sömn :)

Ja, så den här dagen skall man inte klaga på. Och inte minst vädret som har varit helt ljuvligt! Det var 33 grader på balkongen hos Pelles föräldrar, så gissa om vi solade? :)

God natt på er så hörs vi i morgon igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0