Den nya tekniken när man har bebis.


Det är en sak som jag bara gör när barnen är yttepytte små och det är att sova sittandes, bara så där rakt upp och ner. Fattar inte hur jag kan göra det, men jag tror tröttheten är en annan sak när man har en liten bebis. Jaja, somnade iaf en liten stund (sittandes) i soffan och laddat nya krafter. Vart helt slut efter stan, men nu är jag något pigg igen :) Hittade massor av fint inne i stan så nu är min klädsel till dopet klart, sminket inköpt och dessutom nya fina nagellack som skall pryda mina naglar på lördag. Hittade även en fin tröja till Pelle och ett skärp till Elliot. Men hittade massor av fint till Ian med, men han har så mycket att jag knappt hinner använda allt nu haha.

Sandra, Jesper o Elias kommer hit på middag snart, och ikväll blir det kycklingwok med nudlar. Gott! Men skall börja med maten snart, fast först skall jag sätta mig och skriva färdigt förlossningsberättelsen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0