Är det bara för att?


Ja morgonen inleddes för en timme sen och det har varit katastrof den senaste halvtimmen. Elliot spillde ut ett helt glas fruktsoppa över sig själv, soffan, golvet, mattan samt Pelle. Och det var inte meningen dock, men han krånglade och vägrade sätta sig upp i soffan och när han väl gör det så sparkar han ut hela. Jaja, sen så bajsade Ian igenom sin pyjamas. Allt detta när jag loggade in på datorn för att skriva ett snabbt inlägg medans jag åt frukost haha. Men nu har båda barnen rena och torra kläder.

Jag skall snart klä på mig, för att om en timme så skall jag, Ian och Freyda åka in till stan under tiden Elliot är på dagis. Måste köpa nytt smink, skärp till Elliot och nått att ha på mig till dopet. Vet ej vad det blir för nått bara, men känner inte för att slänga ut hur mycket pengar som helst på mig själv. Barnen är roligare hihi  :P

Nej kläder var det och sen ge min lilla skrutt lite tutte och Elliot skall få ny fruktsoppa :) Hoppas ni får en bra och lugn förmiddag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0