Varför just jag?


Nu börjar min hals göra riktigt ont igen och det är alltid så på kvällarna. Jag pratar nog för mycket haha! Nej då, men vet inte varför det blir så. Hoppas bara att jag får sova lite i natt så jag orkar vara uppe länge i morgon. Är inte hemma hos farmor förrens kl. halv 2 på natten. Så jag måste orka hålla mig vaken. Så snälla, håll tummarna på att jag får sova något iaf.

Pelle gick ner till tvättstugan för en liten stund sen och startade första tvättmaskinerna. Skönt att det är i gång nu. Jag själv har satt på Elliot pyjamas, borstat han tänder och tvättat honom så han är klar o redo för sängen. Han är dessutom jättetrött så förhoppningsvis så somnar han tidigt ikväll. Vi skall iaf se på Idol ikväll, vilket är ett MÅSTE! Men innan det så  blir det Halv åtta hos mig så klart! Mitt favoritprogram. Jag kom precis på att det är House ikväll med. Oj oj, skall jag orka vara vaken till kl. 22 tror ni? Får försöka hehe!

På tal om nått helt annat förresten! Vet ni vad jag upptäckte upp hos Elliots farmor och farfar? Jo Elliot har fått 4 nya tänder!! Och jag har inte märkt nått. Jisses! Fast i och för sig så är det inte så himla lätt att kolla i Elliots mun för han avskyr det. Men tur att jag upptäckte det iaf. Nu har vi 4 nya tänder att borsta fram över tills det kommer fler. Min lilla kille är inte så liten längre.

Om man skall ta och sätta sig i soffan nu kanske och bädda in sig själv och Elliot med filt och lite välling innan Halv åtta hos mig börjar? Han står dessutom och drar mig i byxorna just i denna stund o vill nog sova, så jag får va en snäll mamma o lägga sin lilla prins <3 Gud vad jag älskar min son! Och mitt ofödda barn också för den delen! Plus Pelle så klart ;P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0