Valvaka med bästa Svea.


Dagen har bestått av röstning, fika hos Pelles syster och sen umgåtts med Svea :) Får se om Svea sover här i natt för just så sitter vi och kollar på Valvakan. Det slutar ganska sent och jag är supertaggad till att se klart hela valvakan. Elliot springer runt här i vardagsrummet o vägrar sova. Han är jättepigg :) Men han fick bada förut och sen blev det sen middag. Ikväll så åt vi ugnspannkaka! Jaja, jag tänkte bara skriva lite så att ni vet att jag lever.

Nu skall jag faktiskt återgå till soffan. Rökelsen är på och thévatten skall kokas också. En riktigt myskväll :)

Bebis rör sig där inne, nu känns det på riktigt! <3

Kommentarer
Postat av: SveaJ

<3 åh ses imorgon igen :)

2010-09-20 @ 02:10:26
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0