Valdagen, städdagen eller söndagen?

Fick sovmorgon av Pelle i morse. Fast jag sov bara till 9. Jag gick upp och gjorde några mackor till mig och Elliot. Sen satte vi oss i sängen o kollade på Bolibompa och åt våra mackor. Elliot och Pelle somnade strx därefter o jag kunde inte sova mer så jag valde att gå upp o börja städa lite. Nu är det rent och fint i klädkammaren och på toaletten. Jag vek en massa tvätt och då menar jag massor!

Pelle och Elliot vaknade när jag nästan va klar med tvätten. Jag själv börjar bli riktigt trött igen nu. Elliot är gnällig och får raseriutbrott så fort man säger till honom när han gör nått dumt. Då kan han bitas eller slåss :/ Inte speciellt roligt, men men. Han får också ha dåliga dagar som en själv ibland.

Nu skall jag ta och hoppa in i duschen, sen skall vi möta upp Svea och gå till röstlokalen för att rösta. Efter det så blir det fika hemma hos Pelles storasyster Anna :) Det blir mysigt! Bara min lilla skrutt kan va på lite bättre humör. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0