Uppe med tuppen.


Nej jag kan verkligen inte somna om. Har legat o vridit och vänt på mig sen kl 4 så jag orkade inte hålla på längre. Magen började kurra med så jag fick gå upp o ta mig en macka. Jag får helt enkelt sitta och underhålla mig här framför datorn ett tag tills Elliot och Pelle vaknar.

Idag så har jag supermycket att göra. Både jag och Elliot skall duscha och bada, vi skall packa, gå och handla, fixa här hemma och sen skall man hinna med o kolla på OTH innan pappa och hans sambo kommer. Vilket dom gör redan vid ca kl. 13. Känner mig riktigt stressad redan nu men vet att om jag bara tar det lugnt så fixar det sig, plus att jag har ju Pelle som också finns här hemma och som skall fixa saker så jag slipper göra allt. Skönt det!

Nu skall jag sätta mig och boka biljetter för hemresan och sen skall jag ta hem senaste OTH-avsnittet hihii :)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0