Sista gången för den här veckan!


Nu bloggar jag för sista gången den här veckan. Jag vet ännu inte om min pappa har med sig datorn eller om han har mobilt bredband, men det lär ni märka i så fall. Jag hoppas att han har det. Vill ju inte sluta blogga nu när det äntligen går så bra hehe :)

Nu är allt färdigpackat i stort sätt. Bara lite småplock kvar men annars så är allt färdigt! Så himla skönt! Och jag klarade det utan att stressa ihjäl mig. Wiiiiihhhuuu! Nu skall vi sätta oss och äta upp resterna från igår, Pelle och jag alltså. Elliot fick lunch för en stund sen.

Pappa och Micaela kommer snart så det är nog dags att sätta lite fart! Hoppas ni får en bra vecka, iaf vad som är kvar av den! Hörs vi inte i morgon så vet ni att jag inte har någon dator i närheten. Annars hörs vi på måndag morgon! :)

Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0