Rökelser :)

Nu är vi hemma igen. Det var riktigt mysigt o fika hos Pernilla och Rickard :) Barnen kommer så bra överens och lekte jättefint med varandra. Jag fick en overall till Elliot som han kan ha i vinter när det är kallt ute och rökelser. Nu börjar det lukta riktigt gott hemma skall jag tala om!

Elliot skall snart i säng efter att ha ätit lite kvällsmat. Först skall han bara få välling! Vi skall sätta oss o äta så fort Elliot har somnat. Plus att Ensam mamma söker börjar snart med!! Som jag har längtat hihi. Och efter det så skall vi sätta oss och sortera tvätt eftersom vi skall tvätta kl.7 i morgon bitti. Inte så roande men det är verkligen dags. Skönt o massa rena kläder :)

Nej få Elliot i säng nu. Han är supertrött och jag börjar må illa. Ikväll skall jag äta pommes o béasås. Köttbullarna kan Pelle behålla för sig själv ;P

Sköt om er så länge!





Min supersöta lilla Elliot <3
Mamma ÄLSKAR dig så himla mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0