Pyttsan också!

Nu när vi är påklädda så somnade Elliot i soffan och ute så ösregnar det :/ Jahapp, det blir kanske att vi går ut och leker senare istället då? Hoppas iaf, för jag vill uuuut! Lunchen blir säkert försenad också eftersom Elliot somnade nyss. Nej, jag skall sätta mig i soffan o vänta på att älsklingen skall komma hem från affären. Jag får pyssla med vår familjealmenacka så länge. Det är mycket som skall skrivas i för nästa vecka :) Och idag är det 11 dagar kvar tills jag och Elliot åker ner till Gotland med min pappa och hans sambo för att fira min farmor som fyller 70 år! Det ser jag jättemycket fram emot. Men frågan är bara vad jag skall köpa för present till henne från oss? Hmm..

Jaja, almenackan var det ja! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0