Onsdag innebär massor!

I morse så var jag och älsk på ett möte och efter det så gick vi till Willys och handlade lite till middag ikväll och sen lite lunch. Jag har varit helt seg hela dagen idag, men nu skriver jag iaf. Elliot är på dagis ännu men vi skall gå ner och hämta honom snart :) Det skall bli skönt att få hem min lilla skatt. Jag har saknat honom massor idag!

Sen skall jag göra potatismos till mina herrar här hemma. Dom får äta middag utan mig ikväll, för jag skall till mammagruppen ikväll. Och då brukar jag komma hem rätt sent. Då är det läggdags för Elliot. Usch idag får man inte umgås mycket med honom, men det kan va kul för honom att vara själv hemma med pappa sin. Jag har även gått in i en ny vecka idag och det känns att för varje vecka jag går in i så bli foglossningen värre. Jag hoppas och önskar att jag kan jobba lite nu innan jag får för ont. Men jag skall inte klaga, bara jag får ett friskt barn så kan jag må hur som helst. Det är värt det!

Nu skall jag fixa lite ny musik på min mobil, så jag har lite nytt att lyssna på när jag går till mammagruppen :) Det är en bit att gå så det kan va riktigt skönt att få lyssna på musik som inte är sönderlyssnad haha!

Lägger in ett inlägg om vad som händer inne i magen den här veckan i ett annat inlägg :) Hörs sen när jag är hemma från mammagruppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0