Nu så kan jag äntligen sätta lite fart!

Elliot vaknade för en liten stund sen så nu skall vi byta blöja, äta välling och sen klä på oss. Måste ner till Willys så fort som möjligt så vi har det gjort. Blir även lite irriterad på bussbiljetterna som jag skulle boka. Elliots måste jag ringa och boka för han är så liten, men min kan jag köpa online på nätet. Surt att man måste vänta på att kundtjänst skall öppna! Vilket är kl 8. Är iofs bara en timme kvar men ändå. Hade tänkt att vi skulle gå och handla då. Men nu får jag så snällt vänta så.

Pelle är lite trög att få upp den här morgonen men snart så är han uppe för jag hör hur det rör sig där inne.

Nej frukost till Elliot va det och en ny blöja :)


Här får ni en liten bild på Elliot från i sommras när han fastnade i sin lekkorg hemma hos mamma hehe :D <3


Kommentarer
Postat av: Jossie

hehe, va gullig bild :D ja, ibland behöver man göra allt under samma tidpunkt, lite drygt men allt brukar alltid lösa sig ändå tillslut. Hoppas det inte blev alltför stressigt! ;)

2010-09-29 @ 11:08:10
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0