Nu känns det.


Mitt huvud är bra segt nu. Tror jag skall göra nått annat i ett tag, för jag kan knappt se datorskärmen längre haha! Kanske börja o fundera på vad man skall äta till lunch. Hmm kanske får ner mig en bit pizza från igår? Har massor kvar, så det får nog bli det. Om inte Pelle hinner före och äter upp den för mig ;P

Och vet ni? I morgon så kommer det första avsnittet i One Tree Hill i säsong 8 ut!! Åh gissa vad jag skall göra i morgon när Elliot är på dagis? :D

Jag saknar Elliot massor när han inte är hemma. Det är så lugnt o lyst. Ingen liten kille som sitter i soffan och skrattar åt barnprogramen eller busar med oss. Han gav mig bara en kram förut när jag skulle lämna honom och sen gick han. Iofs så tycker jag det är bättre än när han blir ledsen när man går, men ändå. Det känns i hjärtat. Min lilla kille är inte så liten längre :/ Snart blir han ännu större när bebisen kommer. Då är han helt plöstligt storebror!! Jag kan ännu inte förstå att 6 månader så har vi 2 barn. En till liten att ge kärlek åt :) Det finns inget som gör mig lyckligare än tanken på mina barn och min lilla familj som jag och Pelle har skapat tillsammans <3

Nej nu skall jag ta tag i saker o ting här hemma :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Lindström

Jag som kommer att vara värsta höns mamman undra om jag kommer att klara av att lämna han/hon på dagis sen när det väl är dags. De låter nästan jobigt de du skrev allefal, jag kommer kanske att tjuta när jag ska lämna lillen på dagis. :P hehe



Sandra L

2010-09-14 @ 13:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0