Nu är det min tur..


Att lägga mig alltså. Elliot är jätteledsen och vill inte sova själv. Tror att han drömde nått som skrämde honom för en stund sen. Pelle är inne i sovrummet just nu och tröstar honom. Usch jag tycker inte om när han blir så rädd för nått. Och man vet ju inte vad det är heller :/ Nej, så jag får lägga mig i sängen o mysa med honom tills han somnar omoch kan sova i sin egen säng. Jag får kolla på Irene Huss så länge på 5:an och vänta tills lillprinsen somnar. Sen skall jag sova också! Är skittrött, verkligen.

God natt på er allihop, så hörs vi i morgon :)

Kommentarer
Postat av: SveaJ

hihih jaaa :) förstår de! :D

2010-09-12 @ 22:30:18
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0