Nu är det helt plötsligt kväll!


Gud det kändes som om jag sa till Freyda att klockan går så långsamt och då va den 3. Hehe nästa gång skall jag va tyst :P

Som sagt så har jag varit på AF idag för att skriva in mig igen, men naturligtvis så glömde jag mitt leg! Typiskt mig. Så jag skall dit på onsdag igen när dom har öppet. Efter så gick vi till ICA o handlade lite lunch till mig, Pelle och Elliot. Freyda skulle hem och äta hon med, sen kom hon ner till oss igen för att umgås lite. Vi satt och slötittade på tv ett bra tag o drack thé. Nu till kvällen så bestämde vi oss för att gå ner till Willys för o handla. Jag köpte mat till ikväll bara. Jag vart vrålsugen på hemmagjord pizza ikväll, men när jag väl satte mig o åt så klarade jag bara en liten bit sen mådde jag illa :( Jag som va så hungrig.. Jaja, nu kollar jag på Halv åtta hos mig och just nu är det paus. Men skall sätta mig i soffan nu igen :)

Hörs sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0