Nästan tillbaka igen!


Jag mår lite bättre idag, även om näsan tydligen har tagit semester. Den är helt igenblockad av allt äckligt snor :/ Kan knappt andas och huvudet värker ännu. Men jag mår iaf bättre idag!

Om en liten stund skall vi ta hand om lite saker här hemma som måste göras. Börjar få panik! Bara det ordnar sig så blir det nog bra. Sen blir det bara lugnt här hos oss. Vi skall väl gå ut en liten stund sen för att få lite frisk luft och få kanske få en lättare andning ett tag. Ikväll blir det bara fredgasmys med familjen. Blir antingen en film eller så blir det OTH :)

Jag skriver lite nu bara. Jag är ännu inte riktigt fylld med energi för att sitta vid datorn :/ Elliot stökar runt i svrummet just nu så jag måste springa o ta honom innan han har möblerat om helt. Men jag skriver senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0