Musiken poppar och vi pysslar :)


Elliot är hemkommen från dagis nu och har varit hemma en stund. Han åt mellis för en stund sen och nu skall vi sätta igång med lite städning. Eller jag skall dammsuga bara och sen göra bakelserna som vi skall äta ikväll och därefter förbereda soppan lite grann så det går lite fortare sen när Sandra och Jesper kommer :)

Annars har dagen varit rätt lugn. Vaknade med huvudvärk och en söt son som ville gå upp alldeles för tidigt men det får man ta som förälder. Svea sov ju här i natt med så Elliot fick en trevlig överraskning när han kom upp på morgonen o fick se faster ligga i soffan och sova hehe. Jag gick och lämnade Elliot på dagis runt kvart i 9 och gick faktiskt hem o sov en stund sen för o försöka få bort min huvudvärk. Men till min förbannelse så va den kvar när jag vaknade en timme senare. Men efter att jag hade ätit lunch så försvann den äntligen och vi gick en promenad i regnet ner till Willys för att handla hem lite till bakelserna och annat smått o gott. Strax efter att vi va hemma igen så kom Henka också hit o fikade.

Jaja, nu har dom åkt iaf och vi skall sätta igång här hemma. Jag börjar bli en aning stressad men har egentligen ingen anledning till o bli det. Längtar till i morgon. Då går jag in i v.16 (v.15+0)! En vecka till som är avklarad :) Vårt lilla pyre ligger o har det bra där inne får jag hoppas. Nej Elliot gillar inte detta när jag sitter vid datorn så jag får väl ta o röra på mig nu :)

Kommentarer
Postat av: Hannele - 2barnsmamman <3

Svar:

Tack så mycket :D hihi..

2010-09-21 @ 18:08:32
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - 2barnsmamman <3

Svar:

Allting gick jättebra :D Tack! :D

2010-09-21 @ 18:29:44
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0