Matdags!

Skall ställa mig o laga lite mat här alldeles straxt. Men tänker göra det enkelt idag och bara koka spagetti o steka lite köttbullar. Åt tacos igår så man behöver inte alltid lyxa till det bara för att det är helg, visst? Men ikväll så skall jag knapra på salta pinnar o dricka lättdryck till nån bra film :) Jag äter inte speciellt mycket längre o är inte sugen på nått annat förutom salta pinnar o salta o sura godisar. På tal om godis så blev jag vanisnnigt sugen på dom där sura flaskorna som smakar tuggummi. Hmm undra om man kanske skulle kunna gå ner till Willys sen bara för o köpa pyttelite surt? Och nån banan? Får se vad jag känner för sen. Elliot skall bada oxå, så jag får oxå se om jag hinner innan allt bra börjar på tv och Elliot skall sova :P Det återstår mina vänner!

Matdags nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0