Mår illa och har ont i huvudet :(


Jag mår verkligen inte bra just nu. Självklart så mådde jag jätteilla när vi skulle äta och fick i mig lite spagetti bara :/ Sen värker huvudet på mig som attan och har ingen alvedon eller panodil. Plus att jag är galet trött. Men måste hålla mig vaken ett tag till. Skall se på Halv åtta hos mig alldeles strax och sen blir det Idol :) Freyda kommer hit och ser det med oss. Mysigt! Då blir det thédrickande, tända ljus och en rökelse på! Elliot skall snart få hoppa i säng och förhoppnigsvis så sover han bra i natt. Allt beror på Sirie som jamar hela tiden! Hon löper :/ I morgon blir det veterinären för jag orkar inte med henne längre. Och vi skall inte avliva henne, bara ge henne p-piller haha! Om det inte hjälper mot hennes revirpinkade (tror vi att det är iaf) så tror jag att det nästan är lika bra att bort henne. Men först skall vi ju självklart kolla upp henne ifall om det är nått annat fel på henne. Hoppas inte det! Och hoppas hon blir bra, bara man stoppar hennes pinkande över allt!

Just det ja, i morgon går jag in i en ny vecka!! :) Då går jag in i v.14 :)


Nu kom Freyda, men skriver mer i morgon. Skall lägga mig tidigt ikväll oxå. Orkar inte vara vaken länge alls på kvällarna längre!

Sov gott på er mina älskade läsare! :)

Kommentarer
Postat av: SveaJ

Vi måste ses snart! <3

2010-09-15 @ 00:01:04
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0