Måndag, en ny dag med nya tag.


Åh herregud! Ni skall bara veta hur irriterad jag är på min jädra hosta jag har. Jag kan ta ett andetag sen hostar jag ihjäl mig en stund och så håller det på. Plus att näsan rinner ännu och det är lika med att jag börjar nysa. Jag hatar verkligen att vara förkyld! Jag vill bara bli frisk nu så jag kan få umgås med mina andra vänner som har barn och hitta på annat med för den delen. Jag skulle t ex in till Norrköping idag egentligen med en mammakompis o hennes dotter, men det får jag ställa in eftersom jag hostar och snorar som en ganling ännu. Tråkigt! Jag har iaf turen att Svea kommer hit senare idag. Plus att jag skall gå ut med Elliot och leka i på lekplatsen :) Måste också ner till Willys, men får se om jag inte skickar ner Pelle i stället. För det finns inget jobbigare än o stå där bland hyllorna o hosta medans folk glor på en som om man bar på pesten eller nått.

Jaja, vilket klaginlägg det blev nu då. Valvakan gick som den gick igår. Inte direkt vad jag hade hoppats på iaf. Vi får väl leva med att Sverige blir annorlunda. Typsikt!

Äsch Elliot är grining och på dåligt humör idag, så jag måste rusa nu innan han har sönder datorn haha. Frukost kanske vore en bra idé?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0