Lillprinsen hemma!


Elliot är hemkommen från dagis nu. Och han envisas med att han skall gå hem. Vagnen börjar bli mindre intressant och jag kan förstå honom. Vem är det som inte vill gå i blåsigt höstväder när solen skiner? Jag vill bara ut hela tiden men nu säger min kropp i från lite grann. Jag börjar få ont i huvudet och min hals börjar knasa sig igen. Den har ändå varit rätt okej nu under förmiddagen men nu börjar den göra ont igen och min röst börjar försvinna. Får hoppas på att den inte krånglar i natt bara så jag kan åtmisntone få sova några timmar.

Det är snart dags för mellis för Elliots del. Om en stund skall vi upp till Elliots farmor och farfar för att säga hej då och fika lite. Plus att jag måste få träffa deras hund Mo. Han börjar bli dålig nu och vet inte hur länge han kommer att ha livet kvar. Så jag vill inte åka till Gotland utan att träffa honom en sista gång (om det nu skulle bli så att dom måste ta bort honom). Och ikväll så skall vi göra nått jättespännande! Vi skall tvätta haha! Inget som man ser fram emot men man måste. Vill ju gärna ha på sig rena och snygga kläder när man åker hem till ön.

Just det ja, Elliot fick en liten överraskning av mig förut. Köpte en sån otroligt söt mus som heter Måns! Jag kunde verkligen inte låta bli. Lägger in en bild på Elliots nya medlem i gosedjurskaran :)

Mellis nu innan mina ögon trillar igen! Jag sov inget vidare i natt tack vare halsen :/


Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Tack :D

2010-09-28 @ 16:02:36
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0