Lek och stoj!

Elliot tröttnade på att vara inne förut så vi trottsade regnet och gick ut iaf. Elliot tyckte det var riktigt kul. Fast dom hade precis lagt dit ny sand så den var hemskt mjuk så Elliot hade jättesvårt att gå i den :/ Men jag lyckades ta lite kort oxå på hnom medans vi var ute. En tur upp i skogen blev det också :) Sen gick vi hem och åt mellis. Sen efter en stund la sig Elliot i mitt knä o somnade en stund. Han borde ju inte sova vid den tiden men han var så himla trött att jag inte kunde hindra honom.

Nej dags att ta tag i maten och sen blir det lördgasmys med familjen :) Hur har er lördag varit än så länge?










Kommentarer
Postat av: SveaJ

Åh gumman, jag skulle vilja fota busfröt i skogen om de är bra väder någon dag, det skulle vara riktigt kul! :) hihi. Älskar dig, Puss!

2010-09-18 @ 19:30:16
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0