Ledsen för dålig uppdatering.


Jag är så himla trött och har varit det sen igår kväll känns det som. Men jag va så himla trött igår när jag kom hem från mammagruppen, så det blev o se på Idol och sen en halvtimme på Efterlyst, sen somnade jag. Jag vaknade också alldeles för tidigt för Pelle var upp på toaletten och snörvlade och hostade. Så runt halv 6 så va jag redn uppe ur sängen och vid 6 så vaknade Elliot. Då vart det bara frukost, mys framför Bolibompa och sen klä p sig och gå till dagis.

Lite senare på förmiddagen så gick jag och Pernilla lite ärenden på stan och sen bar det av för mig att gå på ett möte på AF. Det gick över förväntan, superbra! Och snabbt med, så jag hann till och med hämta Elliot och kom dessutom lite tidigt haha.

Resten utav den här dagen så skall jag bara ta det lugnt. Blir potatismos ikväll, för Pelle har ont i halsen och kan inte äta så mycket annat plus att det inte vart nått igår för Pelle visste inte hur man gjorde hehe. Så ingen tonfiskgratäng ikväll alltså. Jaja, kanske blir på söndag istället. Det kan ju inte alltid bli som man har tänkt sig heller.

Nu är jag så förbaskat trött så jag tror nog att jag skall lägga mig o badet en stund och börja med maten. Ikväll blir det i säng tidigt (igen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0