Irriterad till max..

Nu vart man irriterad oxå.. Jag fick världens överraskning när jag kollade in på min blogg för o granska o såg att allt som jag hade gjort igår hade förändrats.. Pelle ville överraska mig i natt och hade gjort om en massa på min blogg samt tagit bort mina mätare om Elliots ålder, vilken vecka jag va i och sen hur mycket min blogg va värd. Visst det va hemskt gulligt att han försökte överraska mig men min blogg är privat och det är bara jag som skall logga in o skriva och göra om. Men nu är det som det är och allt skall bli bättre igen.. Jag får sätta mig och pyssla med det nu för det går ganska snabbt.

Vill inte va irriterad och har dåligt samvete för Pelle ville bara va snäll men kan inte bli annat än ledsen för jag va så stolt över det jag hade gjort igår :(  Men nu får jag börja om från början igen för nu har jag ingen skrivlust när min blogg ser ut som den gör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0