Hoppas det blir bättre.


Jag har rensat kattlådorna nu och gjort rent inne på toan om det va så att Sirie protesterade mot nått. Det hade jag gjort om jag va tvungen o gå på toa efter Skrållan haha! Om några timmar skall jag ner till AF. Oj det va hundra år sen jag va där typ, känns det som. Men det är bara 6 månader med jobb framför mig sen blir jag ju mammaledig igen ;P Men vi får se hur länge jag klarar av o jobba den här gången. När jag väntade Elliot klarade jag bara av o jobba till v.32 sen gick min rygg av kändes det som. Men över till där jag va, Freyda skall med ner till AF för hon skulle på nått möte. Sen resten av dagen får vi se vad jag skall hitta på med Elliot :)

Har ännu inte ätit frukost, så nu är det verkligen dags. För jag mår vrålilla!

Lägger in en liten bild på Elliot som jag tog nyss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0