God förmiddag!

Usch i natt har jag inte sovit nå vidare. Elliot har gnällt och jag har drömt en massa konstigt. Hatar när det blir så.  Man blir ju så seg när man vaknar o känner sig tröttare än vad man va när man gick och la sig. Men men, nu i morse så har vi haft familjemys i sängen o ätit frukost o kollat på Disneydags. Elliot tycker det är superkul :) Men nu är vi uppe iaf och skall alldeles strax äta lunch. Jag hoppas bara att Elliot äter bra. Det har kommit några dagar nu när han inte har ätit speciellt bra. Men som han dagisfröken säger, hade hon inte vetat om att han va stor i maten så hade man trott att åt bra :P Han har väl kommit in i en period när det är annat som gäller o inte bara mat?

Idag så skall vi upp till en tjejkompis som bor lite längre upp i kvarteret för o fika och hennes dotter o Elliot får leka med varandra :) Det skall bli kul! Annars händer det inte något speciellt. Bara se på tv ikväll för det är ju säsongspremiär på Ensam mamma söker på 3:an idag ju kl. 20.00. Det är ju ett måste!

Nu skall jag dock fixa lite lunch o försöka få Elliot att somna senare. Önska mig lycka till för just nu är han pigg som en mört!



Elliot i vår sommarstuga i somras :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0