Fredags morgon.


Elliot och jag vaknade runt 6 i morse. Och Pelle kom upp ca halv 7 :) Det är väl en positiv sak med att han är sjuk, han vaknar tidigt haha. Elliot leker med alla sina leksaker och mest med sina bilar. Jag sitter och funderar på om vi skall in till Norrköping idag för att försöka hitta en present till farmor. Jag vet inte vad jag skall köpa till henne och känner på mig att det kommer ta tid att hitta nån. Helst skall det va två också, för hon fyller nästa fredag men skall ha kalas på lördagen. Då vill jag ge nått för båda dagarna, men vad är ju frågan? Jaja, jag får klä på mig och Elliot, fixa lite här hemma, äta lunch och sen åka in.

Ikväll blir det lite fredagsmys med god mat, efterrätt och sen lite snacks till Idol. Är sjukt sugen på fruktsallad :) Den här dagen kommer nog bli riktigt bra känner jag på mig.

Jag skall nog leka lite med Elliot nu innan vi klär på oss. Fredagar är en dag för oss (om vi inte skall göra nått speciellt) som vi leker och myser lite på förmiddagen. Bara tar det lugnt o slöar :) Jag älskar verkligen min familj! <3 Jag längtar tills vi tre blir fyra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0