Du är en djurvän Fanny!

Jag vaknade för 2 timmar sen och har försökt somna om. Jag vaknade av en outhärdlig stank, och kände direkt vem som va skyldig. Skrållan!! Jag har aldrig i hela mitt liv varit med om en katt som skiter så otroligt fult. Och då kan ni förstå hur illa det luktar om man vaknar av det! Sen kom Sirie in i sovrummet och pysslade med nått och jag orkade inte se efter, men nått gjorde hon sig skyldig till. Dumma katter! Älskar dom två men ibland kan jag önska att vi inte hade några djur överhuvudtaget. Elliot tycker det är kul med dom två iaf :P Så efter några timmars försök till o somna om så struntade jag i det. Ingen idé och ligga vaken o väcka Pelle och Elliot när man kastar sig runt i sängen. Det är illa nog att jag inte kan sova på magen längre för det känns konstigt.

Elliot vaknade för en liten stund sen också. Han kände väl på sig att jag var vaken. Jag kan medge att det är hemskt mysigt o va vaken så här tidigt på morgonen, när det ännu är lite mörkt ute och det regnar. Jag skall väcka Pelle om en liten stund för vi har tvättstugan om 50 min och det är lite tvätt som skall sorteras.

Nu är det dags o ge Elliot ny blöja och sen välling! Nanny börjar ju snart på 3:an ;P


Kommentarer
Postat av: Sandra Lindström

aaw vad mysigt det låter. =)



Sandra L

2010-09-14 @ 13:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0